Radoslava Froňková banner

10 – Radoslava Froňková – Byznysmenka mezi slavnými

prehrat-rozhovor

Radoslava Froňková je ředitelkou Nova – Art s.r.o. , podnikatelkou v oblasti produkce – zkráceně byznysmenka mezi slavnými. Ve své práci se setkává s umělci, s nimiž spolupracuje. Zabývá se Event marketingem, vymýšlením nejrůznějších představení a reklamě. V rozhovoru pro podcast úspěšných zmiňuje i účast v šermířských utkáních. Zajímavosti o tom, jak se Radka – byznysmenka k práci dostala i úspěchy v jejím podnikání vám prozradí ve Zdenčině pokecu.Jak v podcastu Radoslava Froňkováúspěšných Radka vypráví, zaměstnaná byla jen krátce a to v managementu televize Nova.  Jinak se živí jako podnikatelka hlavně v produkci, kde se dostala po studiu.

Na začátku pokecu zmiňuje i šerm, jehož se účastnila. Na konci rozhovoru tuto zkušenost podrobněji rozebírá a uvádí, že  role ženy-šermířky nebyla v té době nijak obvyklá, přesto v ní Radka byla dobrá. Sladit se s muži, jejichž fyzická zdatnost tomuto odvětví lépe odpovídala, však nebylo lehké. Jak ale uvádí, byl to pro ni velký zážitek, na který nezapomene.

Radka se vidí jako byznysový člověk, proto ji život mezi herci a slavnými osobnostmi nijak neovlivnil. Jejím cílem je uchopit práci umělců a zobchodovat ji, hezky ji prodat, uvést vize ostatních do reality. Mezi její klienty patří nejen herci a umělci, ale také další velmi různorodí klienti, pro které zpracovává hlavně tady již zmíněné eventové akce.

Při vymýšlení nápadu pro ně není důležitý jen její názor, nýbrž sladění představ obou stran. Práce v umělecké sféře ji baví a naplňuje. V hlavě má několik svých projektů, na které však dojde až časem. Všem doporučuje podnikání rozhodně vyzkoušet. Zastává i názor, že ne každý je podnikatelský typ. Minimálně je to obrovská zkušenost.

Celý rozhovor si poslechneš v podcastu nahoře! Tip, jak poslouchat podcasty. Odebírejte taky Youtube kanál.

Tipy pro posluchače

Nejoblíbenější kniha:
„Všechny krásy světa“ od Jaroslava Seiferta.

Motto a citát:
„Největší chybou, kterou můžete udělat je bát se, že nějakou uděláte“

Aha efekt:
Aha efektem bylo pro Radku uvědomění, že nemůže zaměstnávat kamarády z mládí, jelikož ne každý dobrý kamarád je i dobrým zaměstnancem.

Moderní nástroj (internet/business/software):
Radka používá aplikaci Microsoft (outlook, úložiště, office 365) a k své práci využívá i iPhone.

Největší chyba či poučení:
Radka v podcastu úspěšných přiznává, že by teď spolupracovníky vybírala jinak, než tomu bylo na začátku podnikání, ztratila tím spoustu času, a jak říká: „nejspíš porušila všechny základní pravidla toho, jak si vybírat zaměstnance do firmy“.

Kontakt:
www.novaart.cz

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *