banner-linda-vankova

19 – Linda Vaňková – úspěch chodí ve velkých botách

prehrat-rozhovor

Protože měla Linda Vaňková problém s nalezením větší velikostí bot, které by se jí zároveň i líbily, jednoduše si zařídila vlastní obchod zn. CLICHÉ SHOES, kde má spoustu párů těchto bot. V rozhovoru pro podcast úspěšných prozrazuje, jak k myšlence dospěla a co ji na cestě za úspěchem potkalo. Chcete vědět více?

foto-linda-vankovaMyšlenka otevřít si obchod s dámskými boty nadměrných velikostí přišla hned poté, co Linda kvůli pocitu vyhoření opustila pozici obchodní ředitelky v IT firmě.

Nápadem řešila svou nutkavou potřebu sehnat pro své velké nohy i adekvátně velké boty, které by se ji líbily, zároveň si uvědomovala, že v tom není sama a existuje další spousta žen, které toto řeší – myšlenka založit obchod s tímto sortimentem byla na světě.

Jak Linda ve Zdenčině pokecu uvádí, do půl roku uvedla svůj obchod do provozu, své znalosti z předchozí práce v IT oboru uplatnila zvláště při zařizování e-shopu, na kterém pracovala sama a dala si na něm opravdu záležet. Její klientelou jsou zejména ženy ve věku 35-40 let, samozřejmě s potřebou nadměrných velikostí bot.

Klíčové je pro ni umístění prodejny v centru Prahy, jak tvrdí o dalších pobočkách neuvažuje, vše ostatní pokryje e-shop a její nový projekt – rozvážení bot k zákaznicím domů.

O sobě Linda prozrazuje, že je komunikativní, zodpovědná a umanutá a možná kvůli tomu všemu to tak dobře funguje. Linda říká, že je v práci spokojená a opuštění předchozí práce nelituje. Na závěr dodává, že se snaží fungovat úplně jinak než ostatní, což je podle ní velice důležité. Všem, kteří by chtěli jakoukoliv změnu vyzkoušet, doporučuje zbytečně moc nepřemýšlet, protože hrozí, že si nápad zaženete.

Celý rozhovor si poslechneš v podcastu nahoře! Tip, jak poslouchat podcasty.

Tipy pro posluchače

Nejoblíbenější kniha:
Linda neuvádí žádný tip na knihu, v poslední době má čas akorát na filmy. Doporučuje film „Dokonalý smysl“.

Motto a citát:
Vždy když je nejhůř, vzpomene si na slova své maminky „když něco děláš, dělej to pořádně“.

Aha efekt:
Velkým aha efektem pro ni byl nápad pojízdné prodejny, kterou se chce odlišit od ostatních firem.

Moderní nástroj:
Při své práci používá hlavně chytrý telefon nebo e-shop je na platforme OpenCart

Největší chyba či poučení:
Hodně se poučila z nezodpovědného přístupu některých jejich dodavatelů bot, také svým zákaznicím boty neslibuje, dokud je nemá fyzicky na prodejně.

Kontakt:
Tel.č. +420 603 822 979
info@cliche-shoes.cz
https://www.facebook.com/ClicheShoes
www.cliche-shoes.cz

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *