analyza

Telefonujte s úspěchem

2.000,00 Kč

Cílem produktu „Telefonujte s úspěchem aneb analýza telefonických hovorů“ je zlepšit oba typy telefonických hovorů – jak aktivní (kdy my oslovujeme klienta), tak i pasivní (kdy nám klient volá se zájmem o radu, podrobnější informace a podobně). Vytvořím Vám 2 stránkový rozbor s návrhem, jak odstranit nedostatky z profesionálních telefonických hovorů a jaké konkrétní kroky podniknout směrem ke zlepšení telefonické komunikace směrem k zákazníkovi.

Katalogové číslo: atx Kategorie: Štítky: , ,

Popis produktu

Že na stylu a úrovni telefonování zas až tolik nezáleží? Omyl!

Říkáte, že na úrovni telefonování zas až tolik nezáleží? To jste na omylu! I z krátkého hovoru si o vás/ vaší firmě může zákazník vytvořit obrázek. Proto je důležité dbát i na styl telefonování pracovníků firmy je součásti image. Je klíčové, aby zákazník se sluchátkem u ucha měl pocit, že vás nijak neotravuje, že pro vás není přítěží, ba naopak mu se vším rádi pomůžete, jelikož na něj máte čas. Jako bonus prodáte i něco navíc. To platí u aktivních i pasivních hovorů.

Co se naučíte rozborem hovorů?

Cílem produktu „Telefonujte s úspěchem“ je zlepšit oba typy hovorů – jak aktivní (kdy my oslovujeme klienta), tak i pasivní (kdy nám klient volá se zájmem o radu, podrobnější informace a podobně). Analýza telefonických hovorů klade důraz na intonaci hlasu, nevhodně zvolené formulace i na typologii lidí. Ta je hodně důležitá neboť každý je jiný a nelze s ním mluvit stejně. Výsledkem by mělo být odlišení se stylem projevu od jiných firem a tak vylepšit profesionalitu firmy i její příjmy.

Znáte nejčastější chyby v komunikaci po telefonu?

Oslovují vaši pracovníci zákazníky jménem? Vedou skutečně dialog nebo jsou to dva souběžné monology? Využívají znalost typologie cíleně nebo spíše intuitivně? Umí vhodně argumentovat a reagovat na námitky zákazníka? Přemýšlejí i z pozice klienta, co by se mi opravdu hodilo? Vedou rozhovor nebo ho vede spíše klient?

Provádím analýzu obchodních e-mailů a telefonických rozhovorů. Produkt je vhodný pro ty, co prodávají zboží, sjednávají schůzky po telefonu či poskytují zákazníkům informace o zboží, produktech a službách v rámci zákaznického servisu. Přemýšlíte o firemním tréninku? Analýza může být začátkem  naší spolupráce.

Co získáte a jak probíhá analýza telefonických hovorů?

Vytvořím Vám 2 stránkový rozbor s návrhem, co a s návrhem co odstranit nedostatky z telefonických hovorů. Získáte tím nezávislý pohled na způsob vedení telefonických hovorů, pomůže vám to se odlišit, zlepšíte prodejní komunikaci směrem k zákazníkům, standardizujete projevy jednotlivých pracovníků, pochopíte jakou psychologickou roli mají určité slovní formulace a jakým slovům se vyhýbat, protože blokují komunikaci se zákazníkem. Lze se zaměřit i na silné stránky a rezervy jednotlivých obchodníků/operátorů v telefonickém hovoru. Získáte návrh na realizaci a průběh tréninku pro rozvoj stávajících dovedností. Ideálním pokračováním je navazující tréninky či kurz pro veřejnost, který může odstranit nevhodné stereotypy.

Platbu je možné provést bankovním převodem.

Záruka vrácení peněz!

penize_zpet

Další informace

Délka

30 minut, 60 minut

Recenze

Zatím zde nejsou žádné recenze.

Buďte první, kdo ohodnotí “Telefonujte s úspěchem”