banner-sivie-stachova

13 – Silvie Stachová – Vám prodá kousek Beskyd

prehrat-rozhovor

Silvie Stachová je podnikatelka a majitelka značky čajů Mamma Tea, které jsou ručně vyráběnými čaji z beskydských bylin. Držitelka značky „turistická oblast Beskydy-Valašsko“.

Nápad vytvořit vlastní řadu bylinných čajů dostala Silvie poté, co byla ve svém posledním zaměstnání nespokojena. Jak se s novou životní situací vyrovnala a co ji v cestě za úspěchem nejvíce pomáhalo? To uslyšíte ve Zdenčině pokecu. Jak v rozhovoru pro podcast úspěšných přiznává, šla za svým srdcem, které ji táhlo k jiné činnosti. foto-silvie-stachovaVystudovala v oboru lesnictví, což využívá teď při podnikání s bylinkami. Svou vlastní řadou bylinných čajů si nejen plní sen, nýbrž i reprezentuje oblast Beskydy, na které staví celý svůj koncept. Na přípravu čajů není sama, její hlavní pomocnicí je její dcera, která má taktéž vztah k bylinkám.

Aktuálně nabízí 4 druhy čaje, které obsahují jen bylinky, které si sama nasbírá nebo vypěstuje. Do budoucna přemýšlí i o jiných variantách. Jejím záměrem však není pouze vyrobit a prodat čaj, nýbrž prodat něco navíc – hodnotu, která reprezentuje oblast Beskydy. Čaj tak chce dostat nejen do prodejen se zdravou výživou, ale také do institucí a hotelů, kde čaj  poslouží jako pěkný a hodnotný suvenýr.

„Kousek beskydské přírody“ – tak by se dal nazvat balíček čaje Mamma Tea, za kterým Silvie vidí hodně práce, ale i odhodlání. Jak v rozhovoru přiznává, nebylo pro ni lehké vstoupit do neznáma. Hodně ji při práci pomáhá mentor, který je pro ni velkou oporou. Aktuálně se Silvie zaměřuje na marketingovou strategii.

Svůj koncept chce hlavně rozšířit a obeznámit o něm co možná nejvíce lidí. Důležité je pro ni propojení s cestovním ruchem. Všem posluchačům, kteří si také chtějí uskutečnit svůj sen, doporučuje jít za svým srdcem.

Celý rozhovor si poslechneš v podcastu nahoře!

Tipy pro posluchače

Nejoblíbenější kniha:
„Minutová moudrost“ – Anthony de Mello

Motto a citát:
Oblíbeným citátem je pro Silvii ten se zněním: „Je to nemožné“, říká hrdost. „Je to riskantní“, říká zkušenost. „Nemá to význam“, říká rozum. „Zkus to“, šeptá srdce.

Aha efekt:
aha efektem je pro Silvii jakási úleva, že při své cestě za úspěchem potkala dobré lidi, kteří ji byli oporou a velmi jí pomohli.

Moderní nástroj (internet/business/software):
protože se učí anglický jazyk, používá teď Silvie nejčastěji překladače – překladač na Seznam.cz

Největší chyba či poučení:
podle Silvie je ještě brzy říct, co by při svém podnikání udělala jinak. Podle ní to přijde s časem.

Kontakt:
mammatea.cz